אמש בר"ג: ת.ד. שהסתיימה בהחייאה מוצלחת
מצורף קובץ
זה היה אתמול בשעות לפנה"צ.
המקרה שהתקבל דיווח על תאונת דרכים ברח' ז'בוטינסקי 4 בר"ג.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן יוחנן וייס הגיע במהירות למקום.
עם ההתקרבות למקום, הוא מזהה את הרכב העומד חציו על הכביש וחציו על המדרכה שנבלם בעץ.
תוך כדי הוצאת הציוד, צועק לו אדם שעמד ליד אותו רכב: "בא מהר, הוא לא נושם"...
מספר יוחנן:
"תוך כדי בדיקת דופק ונשימה, שמתי לב שהוא חגור וניסיתי לראות אם יש סימנים לפגיעת ראש, אולם לא מצאתי כאלו. מסתבר כי ככה"נ התאונה נגרמה כתוצאה מאירוע לבבי כלשהוא. כאן הצטרף אלי המתנדב זאב וולצ'ר מר"ג, הוצאנו אותו מהרכב והתחלנו מיד בהחייאה, כשבין לבין אני מדווח למוקד מד"א כי מדובר בהחייאה".
בעוד המתנדבים מבצעים החייאה, מצטרף אליהם לסיוע המתנדב יהודה וידבסקי מ"הצלה" ירקון, שנקלע למקום.
צוות אמבולנס רגיל שהגיע מתחנת ר"ג חובר למאמצי ההחייאה, ובמהלכם קיבל אותו אדם שוק חשמלי מהלייפ-פאק.
צוות אט"ן ת"א עם הפאראמדיקים אורי אופוצ'ינסקי, סטיבן בר-נר (אחראי כונני דן) ומשתלם פאראמדיקס, שהגיע למקום, קיבל את הדיווח ועבר להחייאה מתקדמת, תוך ביצוע אינטובציה ומתן תרופות ושוקים נוספים.
לאחר כחצי שעה, פונה מהמקום כבן 55 לאחר החייאה מוצלחת, לא יציב המודינמית, לביה"ח "איכילוב" בת"א.
- - -
התמונות באדיבות יהודה וידבסקי (HatzolahNY) פורום מד"א-הצלה ב'רוטר'.

 |
|
|