בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תמונה בלעדית: מה עושים בתחנת מד"א ר"ג.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/5/2005 02:25 לינק ישיר 
תמונה בלעדית: מה עושים בתחנת מד"א ר"ג.
מצורף קובץ

התמונה צולמה ללא ידיעת המצולמים בשעה 1:30 בלילה.


כל הכבוד.


זה "הצלה גוש דן"



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2005 12:55 לינק ישיר 

למה הפנים של האיש השני מוסתרות?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/5/2005 13:43 לינק ישיר 

"רצונו של אדם זהו כבודו"

הוא לא הסכים לפירסום תמונותו, ואני מכבד אותו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2005 13:55 לינק ישיר 

ואני חשבתי שהתמונה צולמה ללא ידיעת המצולמים ... אופס...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/5/2005 14:35 לינק ישיר 

התמונה צולמה ללא ידיעת המצולמים.

ואחרי שהיא צולמה התבקשתי לא לפרסם...

מה לא ברור?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2005 14:38 לינק ישיר 

חשבתי שהם כל כך שקועים שגם לא רואים פאלש...


אבל באמת כל הכבוד!

תלמדו מהם.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/5/2005 19:13 לינק ישיר 

בסיום הש"ס שהיה הגעתי בתור אזרח פשוט,
גם ראיתי אותם לומדים בצד אפילו שהר' צבי עקשטיין הי"ו
היה מפקד האירוע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/5/2005 19:19 לינק ישיר 

...http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1299576



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 00:00 לינק ישיר 

ממש כל הכבוד להם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תמונה בלעדית: מה עושים בתחנת מד"א ר"ג.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext