בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ושוב: מחלף בר-אילן התהפכות רכב...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2005 17:33 לינק ישיר 
ושוב: מחלף בר-אילן התהפכות רכב...


מחלף בר-אילן, יום רביעי בערב.

רכב פרטי מסוג פיג'ו נהוג בידי צעיר, שהגיע מדרך לוי אשכול (ק. אונו) לכיוון מחלף בר-אילן, איבד לפתע שליטה והתהפך לשולי הדרך הימניות.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר קליין, יצחק ויינברגר, אליהו לוינשטיין וצבי רודיך שהגיעו במהירות למקום, מצאו את הצעיר שיצא בכוחות עצמו מהרכב ללא סימני פגיעה חיצוניים.

המתנדבים נגשו לצעיר שבהה ברכב: "אתה הנהג?" – "כן!" – "היו איתך אנשים נוספים ברכב?" – "לא, הייתי לבד" - "אתה בסדר?" – "כן, בסדר גמור, אני פשוט לא מבין איך הגעתי לכאן, ואיך יצאתי מזה בלי שריטה" - - - כך, הנהג.

מספר אליהו:
"זו התהפכות שניה כבר באותו מקום תוך פרק זמן קצר. יתכן וזה בגלל הזזת תוואי הכביש עקב עבודות מע"צ. בכל אופן ראוי שהרשויות המתאימות יתנו את דעתם לכך, לפני שיקרה ח"ו אסון של ממש".

לאחר הענקת טיפול ראשוני ע"י המתנדבים, פונה הנהג במצב קל לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2005 03:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2005 03:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2005 03:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2005 03:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2005 03:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2005 03:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ושוב: מחלף בר-אילן התהפכות רכב...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext