הופה
אז לידיעתך הרבה אינך יודע בכל רכב פוגע הבוחן נכנס לעשות בדיקה אז גם אסור לו? לפי הדעה שלך
אז אגיד לך מנסיון שבכל מקרה כזה האחריות לרכב חל על השוטר שהגיע לטפל במקום ומחויובותו לדאוג לרכב וגם אם צריך לקחת את הרכב לתחנה גם מותר לו
נשלח ב-16/5/2005 01:25
קצת פרטים על הארוע.
בתמונה הראשונה והשלישית נראה שוטר [בוחן תנועה] כשהוא מתחקר את הנהג המזועזע שהיה עד לתאונה המחרידה.
לטענת העד, נהג הפונטו יצא במהירות מרחוב אחיעזר ודרס עובר אורח על מעבר החצייה הראשון שברבי עקיבא ואח"כ כשהסתובב לר' טרפון פגע בהולך רגל נוסף והעיף אותו באויר !
לנהג הפוגע כמובן אין רישיונות והוא צפוי לעונש כבד על כך.
אותו העד התקשר אלי לשאול האם מותר לו להעיד במשטרה על מה שראה, מה אתם אומרים??
נשלח ב-16/5/2005 01:52
לפי הלכה הוא חייב להעיד.
הצלה אלעד הוא יכול ללכת לשאול את הרב הגאון ר'חיים קנייבסקי שליט"א אני חושב שיהיה לו אותו תשובה..