בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. פגע וברח,מרדף,מעצר,שיחזור בבני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/5/2005 18:32 לינק ישיר 
ת.ד. פגע וברח,מרדף,מעצר,שיחזור בבני ברק
מצורף קובץ

לפני כשעתיים פגע רכב מסוג פיאט פונטו בילד שעבר על מעבר חציה בקרן הרחובות ר"ע טרפון.

מאחורי הרכב הפוגע נסע רכב משטרתי ופתח במרדף אחר הרכב ברחבות העיר ["זה הסירנות שהיו?! כן.] ועצר אותו לאחר כמה דקות בתוך חניה ברחוב קפלן בעיר.

הנ"ל נעצר, נחבל באזיקים, ובהמשך הובא למקום התאונה לשיחזור.

הילד הנפגע טופל במקום ע"י מתנדבי "הצלה בני ברק וגוש דן" ופונה ע"י מד"א במצב קל לביה"ח.


סעו בזהירות.

מקום התאונה:




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנהג נתפס בחניה של בנין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

על כזה רכב לעשות כזה מרדף...

אני הייתי נותן לשוטר צל"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הרכב הפוגע נהוג ע"י שוטרת בדרך למרחב....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

החשוד מובל באזיקים לשיחזור...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 18:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

פדיחות!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 21:46 לינק ישיר 

הנהיגה של השוטרת ברכב הפוגע - איננה חוקית.
אין שום רשות וכיסוי ביטוחי לנהיגה ברכב עבריין
מקובל שרכב זה נגרר ע"י גרר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/5/2005 21:55 לינק ישיר 

עוד אחד שיודע חוקי המשטרה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 22:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הופה
אז לידיעתך הרבה אינך יודע בכל רכב פוגע הבוחן נכנס לעשות בדיקה אז גם אסור לו? לפי הדעה שלך

אז אגיד לך מנסיון שבכל מקרה כזה האחריות לרכב חל על השוטר שהגיע לטפל במקום ומחויובותו לדאוג לרכב וגם אם צריך לקחת את הרכב לתחנה גם מותר לו





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/5/2005 01:25 לינק ישיר 

קצת פרטים על הארוע.

בתמונה הראשונה והשלישית נראה שוטר [בוחן תנועה] כשהוא מתחקר את הנהג המזועזע שהיה עד לתאונה המחרידה.
לטענת העד, נהג הפונטו יצא במהירות מרחוב אחיעזר ודרס עובר אורח על מעבר החצייה הראשון שברבי עקיבא ואח"כ כשהסתובב לר' טרפון פגע בהולך רגל נוסף והעיף אותו באויר !

לנהג הפוגע כמובן אין רישיונות והוא צפוי לעונש כבד על כך.
אותו העד התקשר אלי לשאול האם מותר לו להעיד במשטרה על מה שראה, מה אתם אומרים??



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-16/5/2005 01:52 לינק ישיר 

לפי הלכה הוא חייב להעיד.
הצלה אלעד הוא יכול ללכת לשאול את הרב הגאון ר'חיים קנייבסקי שליט"א אני חושב שיהיה לו אותו תשובה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2005 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לנהג הפוגע היה רשיון נהיגה
הוא נהג חדש שבועיים
לרכב לא היה רשיון רכב וביטוח




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. פגע וברח,מרדף,מעצר,שיחזור בבני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext