חילופי משמרות במד"א אזור דן!!!
חילופי משמרות נערכו לאחרונה בצמרת הנהלת אזור דן, והיום נכנסו הם לתוקפן.
מר איציק בן אהרן, ששימש כסגן מנהל אזור דן ומנהל התחנה בר"ג, עזב את אזורינו, אחר ששודרג ומונה למ"מ מנהל אזור איילון.
בכל זאת קשה היה לו להתנתק מאתנו והוא נשאר שכן לאזורנו.
אנו מאחלים לו הרבה הצלחה בתפקידו החדש.
- - -
על מקומו – כס סגנות המנהל, באו שניים מאתנו, ה"ה:
מרמיקי סגל
ומראפי לבב
נאחל להם את מיטב איחולינו להצלחה מרובה בתפקידם החדש, תוך שיתוף פעולה פורה ומתמיד.
- - -
כה לחי!
 
|
|