בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חילופי משמרות במד"א אזור דן!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/5/2005 19:53 לינק ישיר 
חילופי משמרות במד"א אזור דן!!!


חילופי משמרות נערכו לאחרונה בצמרת הנהלת אזור דן, והיום נכנסו הם לתוקפן.

מר איציק בן אהרן, ששימש כסגן מנהל אזור דן ומנהל התחנה בר"ג, עזב את אזורינו, אחר ששודרג ומונה למ"מ מנהל אזור איילון.

בכל זאת קשה היה לו להתנתק מאתנו והוא נשאר שכן לאזורנו.

אנו מאחלים לו הרבה הצלחה בתפקידו החדש.

- - -

על מקומו – כס סגנות המנהל, באו שניים מאתנו, ה"ה:

מרמיקי סגל
ומראפי לבב

נאחל להם את מיטב איחולינו להצלחה מרובה בתפקידם החדש, תוך שיתוף פעולה פורה ומתמיד.

- - -

כה לחי!






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 20:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הנה, השגתי לכם תמונה של חלק מאנשי הצמרת שהוזכרו מעלה (מערב הגיבוש שנערך לכונני מד"א-'הצלה' גוש-דן אשתקד).

יושבים עם הפנים לצלם, מימין: מר איציק בן אהרן, מר אפי לבב ומר יוסי כהן - מנהל אזור דן (עומד משמאל).




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2005 22:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין לי מה לאחל
רק הרבה הרבה הצלחה

ושניפגש רק בשמחות.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/5/2005 22:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/5/2005 22:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חילופי משמרות במד"א אזור דן!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext