בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תמונות מהבלגן באיצקוביץ

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/5/2005 21:11 לינק ישיר 
תמונות מהבלגן באיצקוביץ
מצורף קובץ

הצלה דן תן פרטים בבקשה....

- - -

הנה הפרטים:


קטטה ב'איצקוביץ': האנשים - מזוהים, החומר - לא...

בית הכנסת "איצקוביץ" בבני-ברק, ידוע זה מכבר למקום תפילה מרכזי אף בקנה מידה עולמי.

בשעות אחה"צ, הוא הומה אדם. אנשים רבים מקיימים שם מנייני תפילה למנחה וערבית. אך טבעי הוא הדבר, כי אנשים רבים שוהים בבית הכנסת וסביבותיו.

היום (ג') בשעות אחה"צ, הפך אותו מקום "הומה אדם", ל"מהומה רבתי".

ויכוח מילולי בין שני קבוצות, הפך לתיגרה אלימה.

בן אחד מהקבוצות שלף לפתע במהלך הויכוח, חומר בלתי מזוהה, אותו התיז לעבר פניו של אחד מאנשי הקבוצה היריבה.

מהתזה זו נפגעו גם אלו שעמדו בסמוך לו, אשר החלו להרגיש צריבות חזקות בפנים ובעיניים.

הם ניגשו מיד לשטוף זאת בברז סמוך, כשבמקביל מוזעקים למקום כוחות מד"א, ע"י גבאי ביהכ"נ יצחק שיינין.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יצחק ויינברגר ואליהו לוינשטיין שהגיעו במהירות למקום, החלו להגיש לנפגעים סיוע ראשוני.

בהמשך הגיע למקום אמבולנס מד"א מאוייש ע"י מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר משה רוזנפלד, גואל כהן ושלמה הילמן. יחד עמם הגיעה גם ניידת אט"ן ב"ב בראשות פאראמדיק 'הצלה' צבי עקשטיין והפאראמדיק דרור מדינה.

במקום טופלו 4 נפגעים.

שניים מהם שהוגדרו קל, פונו ע"י האמבולנס הרגיל, ושניים נוספים שמצבם היה חמור יותר, פונו ע"י האט"ן לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

מכיון שמדובר היה בחומר בלתי מזוהה, נפתחה עבורם עמדת הטיהור מחומרים כימיים, שבסמוך למחלקת המיון בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

לאחר בדיקה ראשונית, הועברו הנפגעים לחדר הטראומה, להמשך טיפול.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 17/05/2005 23:06:21



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2005 21:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2005 21:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2005 21:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2005 21:14 לינק ישיר 

עוד תמונות יכנסו בהמשך הערב [הלילה].

ותודה מיחדת לחברינו מ.ג. על התמונות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 01:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ


\\\\\\\\\\\\\\\\\\



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 01:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

''''''''



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 01:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

//////////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 01:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;;;;;;;;;;;;;;;;;;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 10:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ


טיילתי בפורום "בחדרי חרדים" עכשיו, ומצאתי שם שני דברים שאוי יעיינו אותכם, אז הנה.

הראשון זה תגובה של אחד הכותבים שם,
והשני זה תמונה של ההתקהלות בה מבץבץ אחד האופנועים שלכם.

19:10 17/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------

מפי עד ראייה
............

"הגיעו שני אנשים שהתמקמו ברחבה של בית הכנסת והחלו לחלק את העיתונים. קבוצה של חסידי גור התנפלה על העיתונים והחלה לקרוע אותם.

"לפתע קפצו 6 חבר'ה מתוך טנדר שהמתין במקום. אלה התיזו משהו על החסידים שנפלו על הריצפה.

"זה היה נראה כמו שדה קרב. האברכים שכבו על הריצפה והתפתלו מכאבים. היו צעקות. הרב יצחק שיינין שהוא הגבאי של איצקוביץ התיז עליהם מים. הוא גם עזר לאחרים להיכנס לתוך איצקוביץ. מישהו צעק שאסור לנגוע בהם כי זה חומצה קשה.

]"אנשי ההצלה שהגיעו למקום העניקו את הטיפול לאברכים כשהם לבושים סטרילי עם ניילונים גם על ידיהם.
[סקו

"מחזה בהחלט מביש לעיר התורה והחסידות.


קו_400




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 11:46 לינק ישיר 

בהקשר לנושא של החומר

מענין אותי

1) האם זה באמת היה חומצה או רק גז מדמיע (לא שזה מותר אך השאלה היא בהבט העניני חומצה או גז מדמיע)?

2) מקצועית איך הוגד מצבם של הפצועים קשה כמו השמועות, או קל ?

3) זה שאנשי הצלה הלכו עם נילונים על ידיהם, מדובר בכפפות רגילות שכולנו מקפידים ללבוש לפני כל טיפול שגרתי ביותר או שאכן אנשי ההצלה התמגנו כמו בארוע חומ"ר חומ"ס מכיוון שלא היה ידוע איזה חומר הותז. ?

נ.ב. היות שהשאלות שלי הם בעיקר כדי ללמוד על המקרה אשמח אם התגובות יהיו עניניות ולא הבעת דעה (דעות יש לנו למכביר עד כדי מיאוס בפורוס בחדרי), כמו"כ אשמח לדעת באם מי שעונה לי אכן היה במקום באמת ועונה מכלי ראשון או שהוא רק ניזון משמועות.

תודה מראש
סחתין על כמות הצפיות באשכול, כל הכבוד

תוקנה שגיאת כתיב




תוקן על ידי - מגןדוד - 19/05/2005 11:51:57



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2005 12:30 לינק ישיר 

אני יכול לענות על שאלה מס' 2.

הפרמדיק דיווח בקשר למוקד על פצוע אחד במצב קשה 2 בינוני ו1 קל. את זה אני שמעתי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 16:58 לינק ישיר 


שלום לך מר מגן דוד השרוני!

נחמד לראות מדי פעם את טביעת עינך וידך.

ובהקשר לשאלותיך, הנה התשובות:

ראשית, המידע מתקבל מהמתנדב יצחק ויינברגר (היו"ר) שטיפל אישית באירוע, ומהמתנדב החובש הבכיר משה רוזנפלד שגם טיפל אישית באירוע ואף פינה מהמקום באמבולנס מד"א 2 קל.

1) למפרע התברר, כי לא מדובר בחומצה כלל, אלא גז מדמיע או גז פלפל.

2) הנפגע, שניזוק ישירות מהחומר בפניו, הוגדר כקשה עקב קשיי נשימה חריפים. שלושת האחרים הוגדרו קל.

3) הקריאה התקבלה כקטטה עם סכינים. ברגע שהתברר (עם ההגעה למקום) כי מדובר בהתזת חומר בלתי מזוהה, התמגנו החברים ב-2 זוגות כפפות, כשבנוסף נזהרים הם לא לגעת בנפגעים במקומות רטובים.

בשורות טובות ו...להתראות ולהשתמע.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 08:50 לינק ישיר 

הצלה דן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תמונות מהבלגן באיצקוביץ
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext