בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדב הציל ילד מטבריה שבלע פקק של בקבוק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/5/2005 23:41 לינק ישיר 
מתנדב הציל ילד מטבריה שבלע פקק של בקבוק



מתנדב מד"א "הצלה " גלעד חנון מטבריה הציל היום ( ד' ) בשעות הצהרים את חייו של ילד שנחנק בעיר. למוקד מד"א בטבריה התקבלה קריאה על ילד שנחנק. הילד כבן 8 ששהה בית הספר שתה מים מבקבוק פלסטיק של מים מינרלים ונחנק מהפקק של הבקבוק שנפל לגרונו. גלעד שהגיע למקום עם אופנוע החירום של "הצלה" תוך זמן קצר, מצא את הילד בשלבי איבוד הכרה כשהגוף זר חוסם את דרכי הנשימה. גלעד ביצע פעולה שנקראת "היימליך" המשחררת את האוויר מריאותיו של הילד ופולטת את הגוף זר, ואכן בעקבות פעולה זו, השתחרר הפקק של הבקבוק ויצא מגרונו. הילד חזר להכרה ופונה לבית החולים להשגחה ולבדיקות.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדב הציל ילד מטבריה שבלע פקק של בקבוק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext