אתמול דווח למוקד זקא על גופה שצפה בירקון
מצורף קובץצוות של רגיל,נט"נ,משטרה,כיבוי,וזק"א שהגיעו למקום דיווחו שמדובר באדם שצף על פני המים כשראשו לתוך המים.
אחרי המתנה של יותר מחצי שעה!!!!! הגיעו הכיבוי עם סירה....
ולרופא של הנט"ן לא נותר אלה לקבוע את מותו.
בתמונה:
הכיבוי בפעולה
תוקן על ידי - מנחם410 - 19/05/2005 16:27:43

|
|