ברחוב מצליח.. הצלה דן יש פרטים בבקשה...
שכחת לכתוב "צוות צפון"...
כפי שכתוב בספרים. השם של הרחוב גרם להם "מצליח"
איך עד עכשיו זה נעלם לי?... טוב, נתקן מהר את הטעון תיקון, ו...נעדכן את החבר'ה... אז ככה. בקריאה - בצקת. בשטח - החייאה. בפועל - מוצלחת! רגע, הם גם קשורים איכשהו לצוות צפון, הלא כן?!
*הצלה_דן* מה קרה אתה נרדם פתאום ? אה ? פה נעלם לך שם אתה מבקש פרטים. פעם היית מס' 1 בפורום.