ברחוב נווה יהושוע .... דן 50 [צוות צפון] שבמקום מדווח שמדובר בשריפה בסופר ללא נפגעים. תמונות בהמשך....
הצלה דןפרטים בבקשה.
.....
........
.......
מה זה? חולצה חדשה?
..
אני מזהה את: אלי [בכבוד...] שרוליק לוזר ואקשטיין[הפרמדיק] מה הוציאו נט"ן?
אכן כן. נוהל שריפה, כשלא ידוע אם יש לכודים, יוצאים למקום רגיל ונט"ן. הרגיל במקום היה אמבולנס צוות צפון (דן 50), כפי שציינת. הנט"ן היה מרמת גן בראשותו של הפאראמדיק צבי עקשטיין.
כל הכבוד!!! ב3 בלילה?! בר"ג?! כזה הענות?! צל"ש