בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

3:05 בלילה דווח על שריפה בדירה בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/5/2005 05:16 לינק ישיר 
3:05 בלילה דווח על שריפה בדירה בר"ג

ברחוב נווה יהושוע ....

דן 50 [צוות צפון] שבמקום מדווח שמדובר בשריפה בסופר ללא נפגעים.

תמונות בהמשך....



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 05:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הצלה דןפרטים בבקשה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 05:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 05:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 05:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 05:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 18:24 לינק ישיר 

מה זה? חולצה חדשה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/5/2005 19:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 19:43 לינק ישיר 

אני מזהה את:

אלי [בכבוד...]

שרוליק

לוזר

ואקשטיין[הפרמדיק]

מה הוציאו נט"ן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 17:00 לינק ישיר 


אכן כן.

נוהל שריפה, כשלא ידוע אם יש לכודים, יוצאים למקום רגיל ונט"ן.

הרגיל במקום היה אמבולנס צוות צפון (דן 50), כפי שציינת.
הנט"ן היה מרמת גן בראשותו של הפאראמדיק צבי עקשטיין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 20:18 לינק ישיר 

כל הכבוד!!!

ב3 בלילה?! בר"ג?! כזה הענות?!

צל"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 3:05 בלילה דווח על שריפה בדירה בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext