לאחר לחץ מרובה מצד הגורמים הנוגעים בדבר הותר הערב לפראמדיק ששי להכנס למס' דקות לאמבולנס מנהלים של "צוות צפון" הלא הוא דן 50 [בכבוד...] למי שלא זוכר זה האמבולנס הראשון שעליו ששי נהג..
סאסי.... למי שלא יודע מנהל את האתר הראשי של מד"א. [בכבוד....]