בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה זה היה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/5/2005 03:45 לינק ישיר 
מה זה היה?
מצורף קובץ

תמונה שצולמה לפי הסיפורים, בירושלים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2005 09:05 לינק ישיר 

מוצ"ש מתקבל קריאה על רכב שנפל לבור 50 מטר ... ליד מלון נובוטל כביש 1 ירושלים.
כוחות רבים של כוננים ואמבולנסים זרמו למקום..
בדיווח הראשוני דובר על מס' אנשים בתוך הרכב..
מתנדבי הצלה שהגיעו ראשונים למקום לא האמינו למראה עינהם... משהו שנראה כמו רכב מונח בתחתית בור עמוק.. ועובדי המלון צועקים בהיסטרייה שהוא נפל למטה..

החברים יורדים במדרון תלול לעבר הרכב ומוכים שוב בתדהמה.. הנהג יושב בתוך הרכב חי נושם בהכרה ו... מדבר. נס!!

בינתיים מגיעים כוחות נוספים .. הפארמדיק אייל זהבי לוקח פיקוד.. ולאחר התארגנות הכיבוי (ממזרח העיר) הועלה הפצוע מקובע על קרש גב לכיוון האמבולנס..
פונה במצב בינוני לעין כרם.

3 צלעות שבורות. 3 חוליות צוואר שבורות ושבר ברגל.. זה התוצאה!! אבל... לצאת מכזה דבר בחיים זהו.. נס!!

במשך הלילה וכל היום למחרת לא הפסיקו אנשים להביט ולהתפעם מגודל הנס..





תוקן על ידי - הצלה_רג - 25/05/2005 11:42:31



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה זה היה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext