ת.ד. קשה הולך רגל/משאית בכביש 4 (גהה)
היום (ה') לפנה"צ אירעה תאונת דרכים קשה בכביש מס' 4 (גהה), מתחת הגשר להולכי רגל (גשר "אורלי").
הולך רגל מבוגר שהתפרץ לכביש, נפגע ע"י משאית.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אשר שלומוביץ ומרדכי עמאר הגיעו במהירות למקום באמצעות אופנועי "הצלה", כשאליהם מצטרפים יאיר הירש, יצחק לבל ושמואל פוקס מ"הצלה" פ"ת-אלעד.
המתנדבים הגישו טיפול ראשוני לנפגע שסבל מפגיעת ראש, כשאליהם חוברים צוות אט"ן קיראון עם הפאראמדיק חן וורמוס.
לאחר ייצוב מצבו פונה הנפגע בהכרה מעורפלת לביה"ח "בילניסון" בפתח-תקוה.
|
|