בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה הולך רגל/משאית בכביש 4 (גהה)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/5/2005 14:15 לינק ישיר 
ת.ד. קשה הולך רגל/משאית בכביש 4 (גהה)


היום (ה') לפנה"צ אירעה תאונת דרכים קשה בכביש מס' 4 (גהה), מתחת הגשר להולכי רגל (גשר "אורלי").

הולך רגל מבוגר שהתפרץ לכביש, נפגע ע"י משאית.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אשר שלומוביץ ומרדכי עמאר הגיעו במהירות למקום באמצעות אופנועי "הצלה", כשאליהם מצטרפים יאיר הירש, יצחק לבל ושמואל פוקס מ"הצלה" פ"ת-אלעד.

המתנדבים הגישו טיפול ראשוני לנפגע שסבל מפגיעת ראש, כשאליהם חוברים צוות אט"ן קיראון עם הפאראמדיק חן וורמוס.

לאחר ייצוב מצבו פונה הנפגע בהכרה מעורפלת לביה"ח "בילניסון" בפתח-תקוה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה הולך רגל/משאית בכביש 4 (גהה)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext