תמונות:
2
3
4
5
6
7
לא עובדים בלבד? ומה עם העובד** שברקע?
אני לא מאמינה!!! מי צילם במסיבה??? רואים אותי!!!! תמונה ראשונה שלי בפורום של החרדים. מותר תמונות של בנות או אסור? יש לי תמונות יפות של כל החברות מהתחנה.
למה רק לעובדים? הגיעו גם כמה משלכם, אפילו הביאו איזה משהו מתוק מזה טעים. [אני יודעת מי צילם!!, זה ההוא שהלך מאחורי הגדר..]