אני צריך דחוף תמונה של מנהל אזור דן מר יוסי כהן. תודה מראש
חצי דקה.
הנה תמונה של ידידינו מר יוסי כהן. איש מיוחד!! אהוב על כולם...זה יוסי!
וואלה אתה זריז ברלינגו זה נכון שהוא עוזב את האזור?
ממש ממש לא! לי לא ידוע... הקשר בינינו הוא כזה חזק שאין מצב לנתק אותו!
לא נכון האיש היקר נשאר מי שעוזב זה איציק בן אהרן
או....
או...
אז יוסי כהן עובר לאזור שרון אבל נשאר גם באזור דן. בדן הוא יהיה מנהל אזור, בשרון הוא יהיה מנהל מחוז. מעניין מה הסיבה לכך.