ת.ד. קטלנית בצומת הסירה
מצורף קובץנהג שנסע היום על כביש החוף לכיוון צפון התהפך בתוך תחנת דלק, ונהרג. תחילה חששו מהתלקחות הדלק שבתחנה, אך למרבה המזל זה לא קרה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה
רענן בן צור
נהג כבן 50 נהרג היום (ג') בכביש החוף, לאחר שהתהפך עם מכוניתו בתוך תחנת דלק, ופגע במשאבות התחנה.
היום בצהריים נסע הנהג ברכב פרטי בכביש החוף לכיוון צפון. לאחר שעבר את צומת גלילות, מסיבה שעדיין לא ברורה, התהפכה המכונית לתוך תחנת דלק, ופגעה בעוצמה במשאבות התחנה.
הנוכחים במקום חששו תחילה, שכתוצאה מההתנגשות יתלקח הדלק בתחנה - אך למרבה המזל, הדבר לא התרחש.
למקום התאונה הגיע צוות מד"א ירקון, שקבע את מותו של הנהג, שנחכד בתוך כלי הרכב. למקום התאונה הוזעקו צוותים מתחנת כיבוי הרצליה ואלה החלו, תוך שימוש באמצעים מיוחדים, לחלץ את גופתו של ההרוג מתוך הרכב. פעולות החילוץ של הכיבוי ארכו כשעה.
בעקבות התאונה, פתחה המשטרה בחקירה על מנת לבדוק איך קרה שהנהג התהפך, כך שהאוטו היה על הגג בתוך התחנה.
צילום: ניב גרנות
מתוך:מד"א הרצליה.
http://www.mada.q-host.net

|
|