|
|
| נשלח ב-3/6/2005 12:52 |
|
| |
...
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-3/6/2005 13:03 |
|
| |
מי זה המתנדב עם האפוד?
|
|
|
|
| נשלח ב-3/6/2005 13:43 |
|
| |
בן כמה הוא?
|
|
|
|
| נשלח ב-5/6/2005 01:30 |
|
| |
נה"ז ר"ת נקודת הזנקה.
אז מה אתה רוצה שיהיה כתוב:"נקודת הזנקה חדש בב"ב"?
!!
|
|
|
|
| נשלח ב-5/6/2005 17:30 |
|
| |
נו, באמת, אם תשים לב הוא התכוין למילה נה"ז אותה שינה לנ"ז, ואז הר"ת מסתדר...
|
|
|
|
| נשלח ב-5/6/2005 21:51 |
|
| |
ועל הנה"ז באיצקוביץ כל לילה, אין מילה?!
|
|
|
|
| נשלח ב-6/6/2005 13:56 |
|
| |
הצלה רג זה דבר ישן.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/6/2005 14:31 |
|
| |
איפה זה?
נראה אוכל לא רע...
וגם על אילן מועלם אני סומכת באוכל [אבל רק באוכל ]
|
|
|
|
| נשלח ב-7/6/2005 14:34 |
|
| |
סליחה. לא ראיתי את אשר שלמביץ, הוא באוכל ודאי מבין.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/6/2005 14:54 |
|
| |
מדובר במסעדת "ציפורי" בב"ב
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|