בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נה"ז חדשה של מד"א בב"ב. תמונות:

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/6/2005 12:42 לינק ישיר 
נה"ז חדשה של מד"א בב"ב. תמונות:
מצורף קובץ

נה"ז חדשה של מד"א בב"ב??????????????



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 12:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 12:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 12:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 12:52 לינק ישיר 

...

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 13:03 לינק ישיר 

מי זה המתנדב עם האפוד?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/6/2005 13:26 לינק ישיר 

זה לואיס (לייזער) אקרמן הוותיק.


חובש בכיר כמו שאתה רואה.


קישור לברכות לרגל קבלת ה"חושב בכיר" :

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1373833



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 13:43 לינק ישיר 

בן כמה הוא?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/6/2005 23:45 לינק ישיר 

צריך לכתוב נ"ז חדש בבני ברק ולא נה"ז חדשה
נ"ב נ"ז ר"ת נקודת זלילה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 01:30 לינק ישיר 

נה"ז ר"ת נקודת הזנקה.

אז מה אתה רוצה שיהיה כתוב:"נקודת הזנקה חדש בב"ב"?
!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 17:30 לינק ישיר 


נו, באמת, אם תשים לב הוא התכוין למילה נה"ז אותה שינה לנ"ז, ואז הר"ת מסתדר...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 21:51 לינק ישיר 

ועל הנה"ז באיצקוביץ כל לילה, אין מילה?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 13:56 לינק ישיר 

הצלה רג זה דבר ישן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:31 לינק ישיר 

איפה זה?


נראה אוכל לא רע...


וגם על אילן מועלם אני סומכת באוכל [אבל רק באוכל]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:34 לינק ישיר 

סליחה. לא ראיתי את אשר שלמביץ, הוא באוכל ודאי מבין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:54 לינק ישיר 

מדובר במסעדת "ציפורי" בב"ב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נה"ז חדשה של מד"א בב"ב. תמונות:
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext