בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לצוות צפון על החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/6/2005 17:54 לינק ישיר 
ברכות לצוות צפון על החייאה מוצלחת


ברכות לכונני "צוות צפון" של מד"א-'הצלה' גוש-דן, שמעון אטינגר וישראל גרוניך, על החייאה מוצלחת שביצעו הבוקר על גב' בת 76, ברח' הרב פתאיה בבני-ברק.

הקריאה שדיווחה על קוצר נשימה, הסתיימה, כאמור, בהחייאה מוצלחת ב"ה.

פרטים נוספים בהמשך...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 15:54 לינק ישיר 

פרטים נוספים....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 16:51 לינק ישיר 

תמשיכו כך!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לצוות צפון על החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext