חברים יקרים אני חושב שצריך להקים אירגון חדש בבני ברק
ושמו ארגון ריחוק סקרנים
הרי היום כל מקרה הכי קטן ישר יש אלף סקרנים שאפילו ממש מפרעים בטיפול בפצוע ואם מדובר בהחייה אז זה אפילו בגדר של רוצחים כי הם ממש מפריעים אז מנחם.ו אתה מוזמן להיות היו"ר של אירגון "ריחוק סקרנים" פשוט מאוד כל קריאה יוצאים צוות של 2 3 מתנדבים ומרחיקים את הסקרנים
תאמינו לי זה יכול להצליח
תוקן על ידי - hazala101 - 16/06/2005 12:11:15
|