בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זמני ניחום אבלים בבית משפ' וויס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/6/2005 16:00 לינק ישיר 
זמני ניחום אבלים בבית משפ' וויס

יצא בביפר של דן:

מתנדב איזור דן חיליק וייס [אחיו של ר' ברוך וייס ז"ל מתנדב באיזור כרמל] מוסר על זמנים ומקום של ניחום האבלים:
ברח' אלישע 25 בב"ב בין השעות:
10:00 ל13:00 ובין 17:00 ל22:00

ושלא נדע צער



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......1



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..............



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 19:01 לינק ישיר 


תודה יהושע!

שניפגש באירועים משמחים יותר.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 12:55 לינק ישיר 

הלו, אתה מר"ג, הוא לא היה מתנדב ולא נעליים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2005 12:49 לינק ישיר 

כונן 333

למי בדיוק אתה מתכוון???????

יש אבא , בן, ובן שנפטר,



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 14:12 לינק ישיר 

היום קמו מהשבעה המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא נדע עוד צער
רק בשמחות ובשורות טובות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2005 14:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אכן כן קמו היום משבעה
ולפי הנהוג בחסידות סרט ויז'ניץ לא עולים לציון לאחר השבעה
אלא לאחר השלושים

ובלע המוות לנצח...

אך טוב וחסד...

שלא תדעו יותר מצער...

בשורות טובות ותודה לכל העוזרים .....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זמני ניחום אבלים בבית משפ' וויס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext