|
|
| נשלח ב-16/6/2005 19:47 |
|
| |
אני מזועזע !!!
מה קרה לצנעת הפרט ??? ובמיוחד של קטין ???
בני ישראלי או כל מי ששם את התמונות, גורו לכם מפרסום תמונות אלו, ושימו לב שזה יכול אף להביא לתביעה משפטית, חבל.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 19:54 |
|
| |
אחיתופל, תודה על העזרה, אבל בכל התמונות הפנים של הילד מכוסים, וגם אם זה היה ח"ו הבן שלך לא היית מזהה אותו.
ושוב "תודה"
תוקן על ידי - ברלנגו - 16/06/2005 19:57:18
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 20:30 |
|
| |
הא!!!!
עצות אחיתופל
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 22:00 |
|
| |
היום זה נגמר " בנס " אבל לצערנו המסלול הזה הפך מזמן למסלול כיף של הרבה ילדים ואין פוצה ומצפף כולל הנהלת הבניין
|
|
|
|
| נשלח ב-17/6/2005 02:28 |
|
| |
אני רואה שם שחברי לעבודה אברהם להב כונן הצלה גוש-דן מטפל .
אני שמח לראות אותך אבל רק בשמחות .
אני מחכה לתשובה ממך לגבי קובי שוורץ.
|
|
|
|
| נשלח ב-17/6/2005 11:54 |
|
| |
ואל תלכו אחרי עיצות אחיתופל....

|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 19:04 |
|
| |
אכן לא יצא ביפר, עקב סמיכות המקרה לנה"ז נפחא.
במקום נכח מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אברהם להב (מראשי גדוד הכוננים בתחנת ר"ג).
צוות אט"ן ב"ב שכלל את הפאראמדיק יואב גטר, הפאראמדיק/נהג גיא ארזי, החובשת/משתלמת פאראמדיקס סימון רוט, ומשתלמת נוספת.
הופס, כמעט שכחתי, למקום גם "נקלע" הצלם הזריז בני ישראלי...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|