|
|
| נשלח ב-17/6/2005 14:10 |
|
| |
שעיה, תודה על העזרה, הסיוע, ו...התמונות.
תמשיך לקדש ש"ש.
שבת שלום.
|
|
|
|
| נשלח ב-17/6/2005 16:17 |
|
| |

|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 00:12 |
|
| |
איפה האפודים?????????????? למה לא יכולים לרדת עם האיפוד ??????? הרי לכולם זה מונח על הכסא של הנהג (בשביל הפקחים...) מה הקושי בטירחה הקטנה הזו???
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 01:07 |
|
| |

|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 15:20 |
|
| |
בשביל הפקחים? נראה לי קצת גרנדיוזי!
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 19:15 |
|
| |
זה בגלל הצבע הכתום הזדהות עם..............
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 19:17 |
|
| |
כתום, אה?!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|