בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ואנדליזם נוסף לאופנוע של שמעון אטינגר ..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/6/2005 03:24 לינק ישיר 
ואנדליזם נוסף לאופנוע של שמעון אטינגר ..
מצורף קובץ

לפני מס' ימים נגנבו מאופנועו של שמעון אטינגר 353 השריף מצוות צפון [49 של זק"א] 2 המראות החשמליות.

יצוין כי אין זו הפעם הראשונה בה מתנכלים לאופנוע הנ"ל וכי עלות המראות החשמליות נושקת לאלף שקל.

כל מי שראה/שמע/חושב/ניחש או שמעונין לתרום מראות חדשות שיפנה לשמעון בהקדם.


נ.ב. אין להשתמש בתמונות ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - צוות_צפון - 19/06/2005 3:24:31



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 03:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 03:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 03:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 10:47 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 15:19 לינק ישיר 

מאוד כואב הלב! ככה להרוס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 15:26 לינק ישיר 

מי שזוכר את שימון יוצא עם האופנוע לאירוע שיקום!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 18:47 לינק ישיר 

איפה הקסדה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:39 לינק ישיר 

מי שלא מכיר את שמעון שיקום וילך.......
הוא יוצא לעשרות אירועים בחודש כמובן גם רכוב על האופנוע שברשותו..........
כל מי שמחפש להשמיץ שימצא לו אתר אחר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 03:13 לינק ישיר 

צוות צפון



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ואנדליזם נוסף לאופנוע של שמעון אטינגר ..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext