נסיון חיסול בת"א
מצורף קובץפיצוץ אירע הערב בחדר המדרגות, של בניין מגורים בשדרות ח"ן בתל אביב. איש לא נפגע, אולם נגרם נזק לדלת של אחת הדירות.
סמוך לשעה 21:10 התקבל דיווח במוקד המשטרה על פיצוץ בבניין. לשוטרי מרחב ירקון וחבלני המשטרה שהגיעו למקום התברר, כי לדלת של אחת הדירות בקומה 4 הוצמד מטען חבלה שהתפוצץ. תוך זמן קצר הוברר, כי במקום מתגורר איש העסקים דוד בלס, שצבר לו במשך השנים אויבים ונושים רבים.
דוד בלס לא היה בביתו בעת הפיצוץ, והוא הגיע למקום כ-20 דקות אחר כך, יחד עם בתו. במשטרה מעריכים, כי עבריינים ניסו לחסל עימו חשבונות או לשגר לו מסר מאיים וחד-משמעי.
בלס,בשנות ה-60 לחייו, הוא איל פיננסים לשעבר שהוכרז לפני כשנתיים כפושט רגל, יחד עם אשתו איזבל. זאת, בגין חובות המוערכים בכ-100 מיליון דולר, מתוכם כ-76 מיליון דולר לתק"ם ולתאגידים קיבוציים אחרים. עסקיו של בלס שגשגו בעיקר במהלך שנות ה-80, אז עסק בעיקר בתחום הנדל"ן והיה מהמשקיעים הבולטים בבורסה לניירות ערך בת"א. הוא ניהל את תיק ההשקעות של התק"ם ושל החברות הקיבוציות, עד שהתברר כי הטעה את המשקיעים. כמו כן באותה תקופה בלס היה פעיל בשוק האפור.

|
|