ת.ד. בצומת גהה
אמש בשעה 23.00 בלילה לערך, דווח על תאונת דרכים בצומת גהה ברח' ז'בוטינסקי.
בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב, שאחד מהם חצה את הצומת באור אדום, ככל הנראה.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין ואמיתי מושקט שהגיעו במהירות למקום, גילו כי למרבה הנס, הסתיימה תאונה זו ב-3 פצועים קל.
לאחר טיפול ראשוני, פונו הנפגעים ע"י אמבולנס מד"א ירקון לבית החולים.
חפ"ק "צוות צפון" אומר, כי התמונות בדרכם...
|
|