בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה ישראל ממשיכים לשקר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/6/2005 11:57 לינק ישיר 
הצלה ישראל ממשיכים לשקר
מצורף קובץ

מתי ישראל רוסט יצא לקריאה של כונן הצלה בפעם אחרונה?
לפני 3 שנים!
ממתי ישראל רוסט אחראי בת"א?
הר' יהודה פרידלנדר אחראי הצלה גוש-דן בת"א
סגנו הר' שמואל אביצור!
ממתי ישראל רוסט אחראי הדרכה?
הר' שמואל אביצור אחראי הדרכה!
אולי אחראי נהגים ?
ממש לא מר אבי פיין אחראי נהגים עובדים בת"א,
מר אילן מועלם אחראי נהגים עובדים ר"ג,
מר יהושיע ברנשטיין אחראי נהגים מתנדבים ת"א,
מר שלום פרידמן אחראי נהגים מתנדבים ר"ג,



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2005 14:27 לינק ישיר 



זה מה יש

אבל לייתר דיוק אני כבר לא אחראי נהגים רק אחראי מתנדבי נוער ת"א

וגיל פשה אחראי נהגים בת"א

לא חשוב הנייר מקבל וסובל הכל......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2005 15:00 לינק ישיר 

לא הבנתי כלום !!!

כתוב בכתבה ש"ישראל אחראי הצלה ישראל" בגושן דן.

ובין המתנדבים ישנם אחראי נהגים אחראי ... ו....

אבל מה שאני עוד יותר לא מבין שגם לאחר חיפושים רבים ומעמיקים לא מצאתי אחד המגדיר את עצמו "מתנדב הצלה ישראל" בגוש דן !!

אלא כולם מתנדבי "הצלה גוש דן" הידועה באיכותה ובטיפולה המהיר ובממוחיות מתנדביה.

אלא מה?? הוא ישראל אחראי מתנדבי הצלה ישראל בגוש דן ש... הוא בעצמו המתנדב היחיד???? הוא אחראי על עצמו .. ח...ח.ח..ח.ח.





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2005 15:04 לינק ישיר 

בדיוק הוא אחראי מטעם הצלה ישראל על עצמו......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2005 16:01 לינק ישיר 

שנים שבהצלה ישראל מחפשים חובש בגוש דן "שיסכים" לקבל אופנוע ציוד מירס צומי העיקר שיקרא שיש להם מתנדב בגוש דן.

ישראל בחור טוב אבל הוא כנראה הסתנוור מהאופנוע האדום והציוד והמירס ו...נפל.

ישראל חזור בך!!

יבא יום שתקבל מהם את הסטירה! [כמו כולם]

חבל עליך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2005 16:12 לינק ישיר 

וזה לא רק בגוש דן!!

ככה זה ברוב הסניפים... משפרים איזה מתנדב לא יוצלח באופנוע ו... יש עוד סניף!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2005 17:27 לינק ישיר 

א. יהושוע אני כאן
ב. איפה פורסמה הכתבה?
ג. מה העליהום הגדול הוא שווה את זה?
ד. המשך יום כתום לכולם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2005 18:59 לינק ישיר 


חברים!

כבר בשלב זה אנו מבקשים: ל-ה-ר-ג-ע-!!!

נא לא להיסחף!

אתם יודעים שהפורום לא סובל ניגוחים, עיצרו כאן ועכשיו!




הנהלת הפורום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2005 01:41 לינק ישיר 

אני מבקש מהנהלת הפורום לא למחוק את זה כמו שכבר מחקתם לי הרבה דברים,כמובן גם לא לחסום אותי,את טובתכם אני מבקש.
באו נדון את הצלה ישראל "ירושלים" לכף זכות,
האמת הם יודעים שהצלה ישראל זה רק ירושלים אבל מה לא עושים בשביל כסף השוחד יעוור עיני חכמים.
היות שמחר הם עושים דינר בגוש-דן ומתנדבים של גוש-דן לא יגיעו במה יכולים להראות שהצלה גוש-דן שלהם רק בעיתון שיחולק מחר,
אבל...........סוף גנב ...............

אבל אני לא מבין את הנהלת הצלה גוש-דן.
למה לא יוצאים בעיתונים על כל הגניבות שהם גונבים לכם את התורמים, תכריזו ברמקולים, מודעות רחוב, בעיתונות,לשים מחר אמבולנסים+אופנועים ליד שרתון סיטי עם מודעות של הרב הצדיק הר'וואזנר שליט"א ושל הרב שטרן שליט"א שאין שום קשר להצלה בני ברק גוש דן..
תחשבו ע"ז.
לטובתכם על תמחקו את זה.................
נ.ב מה קשור תווך אשכנזי לזה .......49%.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2005 07:53 לינק ישיר 

מלחמה תהרוס לכולם.

כל אחד "יציל" מה שהוא יכול להציל...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-27/6/2005 22:03 לינק ישיר 

ליפא העגלון

ברוך בואך חזרה למועדון....

הכתבה פורסמה ברוטרנט מד"א הצלה ישראל בחוברת מס' 6 כמו שהם קוראים לזה

שווה ולא שווה ההתייחסות אבל זה כואב ואין צורך להרחיב כרגע

טוב נחזור לשיגרה אין אנו מתביישים חברים עם הצלה גוש דן ולא נעזוב בעבור ציוד אופנוע מירס וכו'

אלי פולק ?! אתה מסכים....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/6/2005 22:13 לינק ישיר 

הצלה ישראל לא משקרים רק בגוש דן, גם באשדוד ונחל שורק שהצלה ישראל לא דרכה שם מעולם (בגלל מד"א המקומי) אין להם בעיה לפרסם שהם שם.
באתר הרשמי שלהם ובפירסומים רשמיים מופיעים אשדוד, חפץ חיים, יסודות, בית חלקיה, יד בנימין ובני ראם כיישובים שהצלה ישראל פעיל בהם זאת בזמן שידוע לכולם שבמקומות אלו פועל ארגון "הצלה אשדוד"

נ.ב. אחד המתנדבים של "הצלה אשדוד" שפגש את דוקי בארוע ברבדים ושאל אותו למה הוא לוקח את כל הקרדיט לעצמו בזמן שהוא רואה בעיניים שלו שיש פה עוד ארגונים ושהם הרוב ודוקי ענה לו "לא רואה אותכם ממטר".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 01:34 לינק ישיר 

תשובה נחמדה "לא רואים אותכם ממטר"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 13:14 לינק ישיר 

יעקב אשדוד

כמו שהקודם אמר

לא רואים אותכם ממטר !!!!!!1

000000000000000000000000000



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/6/2005 15:37 לינק ישיר 

מי שהיה אמש ב"תל אביב" ראה את "הצלה ישראל" בגדולתה. כל המי ומי. אז במקום לילל ,הצטרפו להצלחה.רק דוקי וינקי יכולים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/6/2005 18:47 לינק ישיר 

אתם ממשיכים הלאה עם הפנטזיות שלכם די תירגע העולם לא עומד על דוקי ועהחכו"כ לא על ינקי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה ישראל ממשיכים לשקר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext