|
|
| נשלח ב-27/6/2005 22:20 |
|
| |
שלום לכולם , חזרתי
היה נופש מדהים . . .!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2005 22:22 |
|
| |
וואלה, לא יאומן, כבר עבר שבוע...
|
|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2005 22:25 |
|
| |
ככה זה שנהנים הזמן עובר מהר
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2005 17:55 |
|
| |
יהושוע אתה לחוץ????????????????????????
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2005 18:18 |
|
| |
witty?!
ברוך שובך!
איך היה? תפסת צבע?
רוצים לראות את רעננותך בשטח ובפורום...
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2005 18:50 |
|
| |
כשאני לחוץ אני פותח את החגורה
לא אני לא לחוץ
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2005 19:20 |
|
| |
אני כאן ... והאמת אני מביט מהצד וקורא את ההודעות של השבועיים האחרונים , על "האהבה" שיש בין אירגון הצלה ישראל לבין ארגון הצלה גוש דן ...
הרי סה"כ כולם כוננים של מד"א שרוצים להציל חיים ולעזור לאנשים , אז למה העקיצות בין אחד לשני ?
ולמה 2 האירגונים לא מתאחדים ?
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2005 20:03 |
|
| |
witty יקירנו!
הנושא הזה אינו חדש אצלך, ואנו מבקשים שלא לפתוח שרשור בנושא.
ובעצם, אנו מתכוונים למילותיך שלך - למה להתווכח ולחרחר ריב?!
אז חבריא, נא לעצור כאן!!!
אבל בעצם, אפשר להמשיך את השרשור בברכות ואיחולים לרגל שובו של witty...
בהצל(ח)ה!!!
הנהלת הפורום
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|