בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ועדת כוננים היום [היה] בר"ג.פרטים+תמונות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/6/2005 23:56 לינק ישיר 
ועדת כוננים היום [היה] בר"ג.פרטים+תמונות

בהמשך הלילה....... ב"ה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 03:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הצלה דן.... תספר משהו..

- - -


לא הכל ניתן לספר, כמובן.

זוהי ועדה מקצועית, העושה את עבודתה נאמנה.

אולם מס' פרטים – שאינם מוגדרים כהדלפות – נביא בפניכם.

- - -

אכן כן.

אמש התכנסה בתחנת מד"א ר"ג ועדת קבלה לגדוד הכוננים, אשר כללה את האישים הבאים:
ישראל פישר – ע. מפ"ה,
מיקי סגל – מנהל תחנת ר"ג,
אהרן מילנר – יו"ר ועד המתנדבים ואחראי כונני תחנת ר"ג,
אברהם להב – חבר הנהלת מד"א ר"ג,
אילן מועלם – אחראי לוגיסטיקה ותחזוקה בתחנת ר"ג,
אשר שלומוביץ – מנכ"ל "הצלה" גוש-דן,
יצחק ויינברגר – יו"ר "הצלה גוש-דן
וגיא שקד – אחראי מתנדבים בתחנת ר"ג.

התקבלו לפגישה קבוצת מתנדבים, שהגישו את בקשתם התקבל לגדוד הכוננים.

אהרן מילנר – יו"ר ועד המתנדבים ואחראי כונני תחנת ר"ג מוסר, כי החלטות הוועדה יובאו בפני הנוגעים בדבר ובהתאם לכך יאושרו אותם מתנדבים להצטרף לגדוד הכוננים.



בתמונה (מימין לשמאל): יצחק ויינברגר, ישראל פישר, גיא שקד (עומד), אהרן מילנר, אשר שלומוביץ, אילן מועלם ומיקי סגל.


אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 28/06/2005 18:29:05



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 03:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 03:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 03:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 03:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 03:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 10:11 לינק ישיר 

רק רגע ...
קצת מאחורי הקלעים....

שתדעו גם איך התמונות מצולמות ...


תוקן על ידי - shmulik10 - 28/06/2005 10:12:24



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/6/2005 10:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ככה זה מתחיל ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/6/2005 13:16 לינק ישיר 

שמוליק 10 ויותר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/6/2005 16:51 לינק ישיר 

הצלה_דן , ברלנגו, ויתר החברים :

שכנעתם אותי !!!

יום טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/6/2005 17:02 לינק ישיר 

שמה? שעברת?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 09:36 לינק ישיר 

לא קשור לעבר או לא .

שכנעתם אותי בקשר לבקשתך האישית OK!

אני מכבד את בקשתך זה הכל !!!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2005 11:00 לינק ישיר 

OK!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ועדת כוננים היום [היה] בר"ג.פרטים+תמונות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext