שבוע לאסון הרכבת: פצועה קשה התעוררה...
שבוע עבר מאז אסון הרכבת, והנה מתחילים להישמע שמועות טובות ברוך ה'.
בבית החולים "שיבא" בתל-השומר התעוררה מתרדמת סיגל קורן, שנפצעה קשה מאד בתאונת הרכבת ברבדים שהייתה מצויה בתרדמת מאז התאונה.
קורן, תושבת להבים, טופלה תחילה בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. לאחר מכן הועברה לבית החולים "תל השומר", שם עברה ניתוחים רבים, ולפני שעה קלה פקחה עיניים. קורן תועבר להמשך התאוששות.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 28/06/2005 20:19:09
|
|