בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום הוציאו 2 נטני"ם ל 2 ת.ד. בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2005 15:21 לינק ישיר 
היום הוציאו 2 נטני"ם ל 2 ת.ד. בב"ב

1 בגן ורשא ב8 בבוקר והשני בצהריים לר"ח הראשונים


יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2005 16:34 לינק ישיר 


וודאי שיש, הנה הם...

בסביבות השעה 8.00 בבוקר, התקבלה הודעה על ת.ד. קשה ילדה שנפגעה מרכב, בגן וורשא ברח' רבי עקיבא בב"ב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן מיהרו להגיע למקום.

למרבה הנס, פציעתה של הילדה היתה קלה ב"ה, והיא פונתה לביה"ח ע"י אט"ן ב"ב.

- - -

לגבי המקרה השני בו הוציאו נט"ן בשעות הצהריים, נפתח אשכול נפרד עם פרטים מלאים ותמונות:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1444295




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום הוציאו 2 נטני"ם ל 2 ת.ד. בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext