וודאי שיש, הנה הם...
בסביבות השעה 8.00 בבוקר, התקבלה הודעה על ת.ד. קשה ילדה שנפגעה מרכב, בגן וורשא ברח' רבי עקיבא בב"ב.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן מיהרו להגיע למקום.
למרבה הנס, פציעתה של הילדה היתה קלה ב"ה, והיא פונתה לביה"ח ע"י אט"ן ב"ב.
- - -
לגבי המקרה השני בו הוציאו נט"ן בשעות הצהריים, נפתח אשכול נפרד עם פרטים מלאים ותמונות:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1444295
|
|