תיקון להודעות ממקודם ..... לא נורא בסוף נלמד ת.ד בכביש 3 בטיפול הצלה אשדוד צוות נחל שורק
...
ככה לומדים. יוסי מה יצא שם?
תראו את התמונה הראשונה... איזה מסירות לסגריות!