בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מפגש הפורמים הגדול יוצא לדרך!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/7/2005 05:43 לינק ישיר 
מפגש הפורמים הגדול יוצא לדרך!!!!


אז ככה............
הוחלט על מפגש הפורמים הגדול של כוחות הבטחון ב:

|הדגש| ב- 14/7/05
בשעה 18:00
בפארק גני יהושוע מול המזרקה
אירוע: כיבוד קל , כל משתתף יצטרך להביא 10 שקלים. |סדגש|

קווים מגיעים:
דן: מהתחנה המרכזית , קו 27
כל הקווים שעוברים בגני התערוכה , גני יהושוע , לונה פארק או ממדיון.
אגד: כל הקווים שעוברים בפארק גני יהושוע.
רכבת: תחנת ירידה - רכבת האוניבריטסה מרכז הירידים.
אוטו פרטי: חניה בשפע בתשלום.

אז יאללה חברה , נא לאשר קבלת ההודעה בנושא זה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מפגש הפורמים הגדול יוצא לדרך!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext