ב4וחצי בלילה כל כך הרבה מתנדבים? בכפר שמריהו? מה הוציאו אר"ן?
נשלח ב-3/7/2005 23:29
תכיר זה "הצלה גוש דן"!!!
כשיש דווח על ת.ד. קשה עם מס' נפגעים והכוננים יודעים שיש טעם לצאת אז יוצאים.
נשלח ב-4/7/2005 02:02
במקום 4 נפגעים, ירקון 21 פינה את הנהגת לאחר שחולצה ע"י הכבוי מהרכב במצב בינוני עד קשה עם חשד לפגיעת בטן, ירקון 37 פינה 2 במצב קל, וירקון 14 פינה אחד קל כולם לביה"ח בלינסון בפ"ת