אתמול בערב, מוצאי שבת ה2/7/05 בשעה 21:53 התקדל דיווח מהמשטרה במוקד המבצעים של מגן דוד אדום אזור לכיש על דקירות ברח' הרותם 19 ברובע ח' באשדוד. למקום יצאו רגיל לכיש 57, נט"ן 12 ב22:01 הנט"ן במקום מדווח על אלימות ללא דקירות, ככל הנראה פצועים במצב קל. במקום היו גם שלושה מתנדבי הצלה אשדוד. בברכה, מישה
תמונה 2 בברכה, מישה
תמונה 3 בברכה, מישה
תמונה 4 בברכה, מישה
אז זה אתה?!
אם אתה אומר תמונה 5 בברכה, מישה
תמונה 6 בברכה, מישה
תמונה 7 בברכה, מישה
תמונה 8 בברכה, מישה
תמונה 9 בברכה, מישה
תמונה 10 בברכה, מישה
תמונה 11 בברכה, מישה
תמונה 12 בברכה, מישה
תמונה 13 בברכה, מישה
תמונה 14 בברכה, מישה
תמונה 15 בברכה, מישה