על פי צוותי כיבוי אש הפועלים במקום ,נמסר שהשריפה פרצה במפעל לעורות עקב עבודות זיפות שנעשו על גג המפעל , במקום ישנו כ50 כבאים עם 8 כבאיות ו4 מנופים מכל אזור גוש דן, להערכתם השתלטות על השריפה תמשך עוד כמה שעות, עד כה פונו לטיפול 2 נפגעים במצב קל משאיפת עשן.במקום ישנו קריסה של הקומה השניה .
תוקן על ידי - מושי61 - 04/07/2005 13:59:25
|
|