בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אופנוע "הצלה" התהפך היום?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2005 15:39 לינק ישיר 
אופנוע "הצלה" התהפך היום?

משהו באיזור ר"ג ידוע למישהו משהו?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 16:35 לינק ישיר 

אכן כן, מדובר בחברינו דוד בן שמואל שהחליק עם אופנועו בחזור מביקור חולים בתה"ש ברחוב הירדן פינת נווה יהושע בר"ג.

הנ"ל ככה"נ שבר את רגלו.

כולינו תפילה שיהיה לו החלמה מהירה.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 16:52 לינק ישיר 

רפואה שלמה.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2005 16:53 לינק ישיר 

רפוא"ש, ותמונות??

"הצלה גוש-דן" – מהירים בתגובה ומקצועיים בטיפול!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 16:57 לינק ישיר 


דוד יקירנו!

איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 17:02 לינק ישיר 

לא האמני שאתם כאלה מעודכים!!

לא יצא ביפר לא בקשר לא כלום!

1 / 0

רפואה שלמה לדוד, ותמונות??? יש משהו אבל אחרי שהרימו את האופנוע...

נכניס בהמשך ב"ה.



תוקן על ידי - ברלנגו - 04/07/2005 17:01:51



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 18:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רפואה שלימה

יש פתגם באידיש א גיפאלנער העלפט דער אייבשטער





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2005 18:43 לינק ישיר 

אז ככה.

א. "דוד" - זה השם הפרטי. "בן-שמואל" - זה שם המשפחה (לאלו שהתחילו להתפלל על דוד בן... - לא נורא העיקר הכוונה).

ב. כפי ש-הצלה-ב"ב כתב, התאונה אירעה ברח' נווה יהושע בר"ג, לאחר שדוד החליק עם האופנוע.

ג. דוד היקר לא רצה להטריח את החברים, ע"כ הזעיק רק אמבולנס מד"א לפינוי. החובש הבכיר מני שלום, פינה אותו לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

ד. צוות טכני של "הצלה גוש-דן" שכלל את מ. ו. (שהצניעות נר לרגליו) ואיש יחי' האופנועים גואל כהן, נשלח לזירת התאונה לטפל באופנוע, שכבר הושב לביתו של דוד. יועלו על נס אותם אנשים נפלאים, אשר למרות שעת הצהריים הלחוצה, פעלו במסירות נפלאה לסידור העניינים.

ה. לאחר סידרת בדיקות וצילומים, התברר כי דוד שבר את הקרסול, ל"ע, והוא גובס.

ו. החובש הבכיר המתנדב משה דוד רוזנפלד (רק מי...) הגיע לביה"ח לסעוד אותו ולסייע בידו במה שניתן.

ז. ברגעים אלו, עושה דוד את דרכו לביתו, באמבולנס של "עזרא למרפא", הנהוג בידי רוזנפלד הנ"ל (באותו ארגון: דוד – עובד, ומשה דוד – מתנדב).

ח. שעות ביקור – בתיאום מראש.

ט. ולכל השואלים! דוד הבטיח את השתתפותו בע"ה "בכל מצב", בערב הגיבוש שיתקיים בע"ה ביום רביעי הקרוב. "אני לא יוותר על-זה" – כך, דוד. ואנו נחרה-נחזיק אחריו: "אנו גם לא מוותרים עליך!".

- - -

חבר'ה!

נא שמרו על עצמכם!

בשורות טובות!



תוקן על ידי - הצלה_דן - 04/07/2005 19:43:27



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 19:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ולתמונות:

האופנוע במקום ההחלקה [לאחר שהורם ע"י הצוות הטכני]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 19:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 20:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"האופנוע בסדר?"

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך אותם ללא אישור בכתב ממני.

תוקן על ידי - ברלנגו - 04/07/2005 20:43:23



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 20:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חודש חופש!

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך אותם ללא אישור בכתב ממני.

תוקן על ידי - ברלנגו - 04/07/2005 20:43:50



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 20:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 20:55 לינק ישיר 

אני מכיר את דוד
בחור טוב
רפואה שלמה !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2005 22:00 לינק ישיר 

דוד איחולי החלמה מהירה
גם אני מכיר את דוד
זכיתי להיות החברותא שלו בכולל
הוא בחור מיוחד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2005 23:31 לינק ישיר 

אשתי צדקה שאני לא יסע בחיים על אופנוע




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אופנוע "הצלה" התהפך היום?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext