אז ככה.
א. "דוד" - זה השם הפרטי. "בן-שמואל" - זה שם המשפחה (לאלו שהתחילו להתפלל על דוד בן... - לא נורא העיקר הכוונה).
ב. כפי ש-הצלה-ב"ב כתב, התאונה אירעה ברח' נווה יהושע בר"ג, לאחר שדוד החליק עם האופנוע.
ג. דוד היקר לא רצה להטריח את החברים, ע"כ הזעיק רק אמבולנס מד"א לפינוי. החובש הבכיר מני שלום, פינה אותו לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
ד. צוות טכני של "הצלה גוש-דן" שכלל את מ. ו. (שהצניעות נר לרגליו) ואיש יחי' האופנועים גואל כהן, נשלח לזירת התאונה לטפל באופנוע, שכבר הושב לביתו של דוד. יועלו על נס אותם אנשים נפלאים, אשר למרות שעת הצהריים הלחוצה, פעלו במסירות נפלאה לסידור העניינים.
ה. לאחר סידרת בדיקות וצילומים, התברר כי דוד שבר את הקרסול, ל"ע, והוא גובס.
ו. החובש הבכיר המתנדב משה דוד רוזנפלד (רק מי...) הגיע לביה"ח לסעוד אותו ולסייע בידו במה שניתן.
ז. ברגעים אלו, עושה דוד את דרכו לביתו, באמבולנס של "עזרא למרפא", הנהוג בידי רוזנפלד הנ"ל (באותו ארגון: דוד – עובד, ומשה דוד – מתנדב).
ח. שעות ביקור – בתיאום מראש.
ט. ולכל השואלים! דוד הבטיח את השתתפותו בע"ה "בכל מצב", בערב הגיבוש שיתקיים בע"ה ביום רביעי הקרוב. "אני לא יוותר על-זה" – כך, דוד. ואנו נחרה-נחזיק אחריו: "אנו גם לא מוותרים עליך!".
- - -
חבר'ה!
נא שמרו על עצמכם!
בשורות טובות!
תוקן על ידי - הצלה_דן - 04/07/2005 19:43:27
 |
|
|