תמונות מערב השקת אופנוע , וגיבוש מתנדבים
מצורף קובץזה מה שהיה אמור להיות:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1451146
מה היה?? הצלה דן בבקשה.
- - -
מה היה?
קשה לתמצת במס' מילים את ההרגשה והחווייה.
העיניים הבורקות, השיחות הנעימות, האוירה המשפחתית, וה"ביחד" הזה של משפחת "הצלה גוש-דן", אינם ניתנים לתיאור יבש וקצר.
השתתפות אנשי מד"א שהרגישו חובה להיות בערב זה כשותפים נאמנים; השפע האיכותי של המוצרים הגסטרונומיים שהציפו את השולחנות; ההערכה הרבה למתנדבים שניבטה מפני משפחת התורמים של האופנוע החדש - כל הדברים הללו שעשו את הערב למוצלח וחווייתי - הניתן להעבירם עלי כתב?!
אז הנה לכם התמונות, המשקפות רק במקצת את הדברים דלעיל. ואולי בהמשך נתאר באופן ראוי לשמו את 'ה'ערב המיוחד הזה.
עד כאן, בינתיים...
- - -
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תוקן על ידי - ברלנגו - 07/07/2005 3:33:44
תוקן על ידי - הצלה_דן - 07/07/2005 17:24:52

|
|