נהג המשאית ניסה להזהיר את נהג הקטר מההתנגשות
יום שישי, 8 ביולי 2005, 14:24 מאת: מערכת וואלה!
מחקירת המשטרה את תאונת הרכבת בדרום, עולה, כי נהג המשאית הצליח להיחלץ מהרכב וניסה להזהיר את נהג הקטר. בקול ישראל דווח, כי הוא יצא מהמשאית ורץ על הפסים לקראת הרכבת המתקרבת ונפנף בידיו. לא ברור אם נהג הקטר הבחין בו.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3109891,00.html
תוקן על ידי - plo1016 - 08/07/2005 16:41:03
|
|