בתאריך 26.7.05 יום ג' י"ט תמוז יתקימו בחירות בסניף ר"ג. את רשימת הבוחרים אפשר לראות בסניף תלויה, מי שרוצה לבחור או להבחר חייב לראות אם שמו מופיע ברשימות,ומי שלא רשום ומתנדב בסניף יש לו זכות לערער עד סוף השבוע אצל גיא שקד,