בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סלולר למקרה של פיגוע ....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2005 15:48 לינק ישיר 
סלולר למקרה של פיגוע ....
מצורף קובץ

האנגלים מזינים מספר מיוחד בסלולרי למקרה שיהרגו בפיגוע. רעיון שיכול להתאים דווקא לישראל

לא ברור איך הרעיון הזה לא הגיע מישראל – קמפיין חדש בבריטניה משכנע את האנגלים להזין פרטים אישיים לטלפון הסלולרי שלהם, כך שניתן יהיה לדעת למי הוא היה שייך במקרה של פיגוע. הקמפיין קורא לאנגלים להזין לרשימת אנשי הקשר שלהם את השם ICE (קיצור של In Case of Emergancy) שבו יאוכסנו שמו של בעל הסלולרי ורשימת קרובים שניתן להתקשר אליהם במקרה, וחס וחלילה, היה פיגוע קטלני.


על הרעיון (הלא רע בכלל) חשב בוב ברוצ'י, חובש בריטי שמצא את עצמו במצבים בהם המטופל שלו לא היה מסוגל לדבר כתוצאה מפגיעה. בוב גילה שלמרות שהסלולרי של המטופל היה בקרבת מקום, קשה מאוד לדלות ממנו פרטים על בעליו. בוב הבין שאם לכל בעלי הסלולר היה שם קבוע ברשימת אנשי הקשר שלהם, המכיל מידע לשעת חרום, היה הרבה יותר קל לחובשים לטפל באדם הפגוע ולהודיע על מצבו לקרוביו.

הרעיון של ברוצ'י צבר פופולריות רבה באנגליה, ולאחרונה הוא גלש גם לארצות הברית ולאוסטרליה, בעיקר לאחר התקפות הטרור בלונדון. נראה כאילו דווקא בישראל, שבה פיגועים הפכו להיות חלק משגרת החיים שלנו, יכול הרעיון של ברוצ'י לצבור אהדה. במקום ICE נוכל להשתמש בשם "מח" או אולי "מחר" (מקרה חרום). זהו כמובן רק רעיון של כותב הכתבה בלבד ואין בישראל (עדיין) קמפיין מאורגן. הצעות שלכם יתקבלו בברכה בעזרת לחיצה על כפתור התגובות.


מתוך וואלה:http://computers.walla.co.il/?w=/4/746300





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2005 02:23 לינק ישיר 

האמת שלא הצלחתי להבין מה הוא רוצה,

הרי בדרך כלל הבנאדם שנרצח הפאלפון שלו אף ל*****מת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סלולר למקרה של פיגוע ....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext