מנחם לצד הטכני אתה תענה ......
ואני ימשיך בהגיענו למקום אכן היה רכב כשבתוכו במושב ליד הנהג שוכב אדם ובתוך הרכב כל הכריות הקדמי פתוחות ניגשתי לרכב ולאדם שהתעורר הסביר שקרה תאונה כבר יותר מלפני שעתיים מקריאת מד"א והוא עייף ומחכה לגרר שיגיע והכל בסדר הנהג עצר מונית ונסע הוא מיהר והשאיר אותו לחכות ....
כמובן ביטלתי את מד"א ואכן לא הגיע לאחר 20 דקות המשכתי לא לפני שאני מחייג לגרר שאותו ציין לי האדם שהיה שם שענו לי מצטערים אנחנו בדרך........
|