משהו מכיר את האירוע? היה נפגעים? אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
במקרה עברתי שם שניות לאחר התאונה. לא ראיתי משהו מיוחד וכשאלתי האם ישנם נפגעים "אמרו שלא רציני".. אמבולנס רגיל שהיה במקום היה נראה "רגוע". לכן עזבתי את המקום.
ולא צילמת?! זה צוות דרום?! תוקן על ידי - ברלנגו - 18/07/2005 19:56:52
אכן אתה צודק !! לכן ההני קורא ופנה אליך ואליכם באופן מיוחד ומרגש זה: אנא תרמו לנו מצלמה איכותית למען נוכל להרים את קרן "צוות דרום" ..
443 שייך לצוות דרום?