הנה, הנה זה בא...
- - -
מיד עם קבלת הדיווח על התאונה הקשה יצאו למקום מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יוסף קליך, ברוך רובין והאחים הרשטיק.
אברהם סלומון מ"הצלה נווה יעקב" ומראשי ארגון "ברוך רופא חולים" שבירושלים, הגיע ראשון למקום וביקש להגיש סיוע ראשוני לפצועים במקום.
אולם אברהם ושאר המתנדבים שהגיעו בינתיים לזירת התאונה, נדהמו לראות כי הנוסעים יוצאים מהרכב כמעט ללא פגיעה.
בסופו של דבר, פונה רק אחד מהנוסעים במצב קל לבית החולים.
|
|