ונדליזם ביחידת ההקרנות לילדים חולי סרטן
מצורף קובץהפלזמה ששימשה ילדים חולי סרטן ובני משפחה בזמן טיפולי ההקרנה, נעקרה מהקיר ונגנבה ממרכז הסרטן במרכז הרפואי שיבא בתל השומר
מי שלא ראה ילדים חולי סרטן בוכים – היה צריך לבוא ביום א' למרכז הקרינה לילדים בביה"ח "שיבא", לאחר שבלילה חדרו ונדליסטים ועקרו באכזריות את הטלוויזיה, שהעלתה חיוך על פני הילדים.
פינת ההמתנה לילדים ובני משפחותיהם לפני טיפולי ההקרנה נתרמה על ידי עמותת "גדולים מהחיים" ועוצבה באווירה ביתית וצבעונית, עם מוטיבים מ"עליסה בארץ הפלאות" – שמעבירה את המסר המעודד של מעבר לעולם קסום ואחר, אשר ממנו יוצאים חזרה למציאות – בריאים, חזקים ושלמים. בפינה עמדת מחשב ומסך פלזמה, שבו צפו הילדים בתוכניות הטלוויזיה החביבות עליהם.
הגניבה היתה ככל הנראה מתוכננת ומקצוענית: הפורצים חדרו למרכז הסרטן דרך מרתף הבניין, בשעות הערב, כשהמרכז סגור. הם עקרו את המסך מהקיר ונמלטו עם שללם.
המרכז הרפואי "שיבא" עושה כל שביכולתו על מנת להקל על המטופלים הצעירים, ובשיתוף עם תורמים ועמותות שונות ומתנדבים רבים, הפך את ביה"ח לילדים על שם ספרא, כמו גם את חדרי הטיפולים לילדים במחלקות השונות בביה"ח עצמו – לעולם מופלא וידידותי לילדים.
המשטרה ומחלקת הביטחון של בית החולים עושות מאמצים לאתר את הפורצים חסרי הלב. פרסום המקרה יוכל להועיל מאוד לנו ולילדים, שנותרו בלי טלוויזיה, ובלי חיוך.
http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=79542

 |
|
|