בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ונדליזם ביחידת ההקרנות לילדים חולי סרטן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/7/2005 19:20 לינק ישיר 
ונדליזם ביחידת ההקרנות לילדים חולי סרטן
מצורף קובץ

הפלזמה ששימשה ילדים חולי סרטן ובני משפחה בזמן טיפולי ההקרנה, נעקרה מהקיר ונגנבה ממרכז הסרטן במרכז הרפואי שיבא בתל השומר

מי שלא ראה ילדים חולי סרטן בוכים – היה צריך לבוא ביום א' למרכז הקרינה לילדים בביה"ח "שיבא", לאחר שבלילה חדרו ונדליסטים ועקרו באכזריות את הטלוויזיה, שהעלתה חיוך על פני הילדים.

פינת ההמתנה לילדים ובני משפחותיהם לפני טיפולי ההקרנה נתרמה על ידי עמותת "גדולים מהחיים" ועוצבה באווירה ביתית וצבעונית, עם מוטיבים מ"עליסה בארץ הפלאות" – שמעבירה את המסר המעודד של מעבר לעולם קסום ואחר, אשר ממנו יוצאים חזרה למציאות – בריאים, חזקים ושלמים. בפינה עמדת מחשב ומסך פלזמה, שבו צפו הילדים בתוכניות הטלוויזיה החביבות עליהם.

הגניבה היתה ככל הנראה מתוכננת ומקצוענית: הפורצים חדרו למרכז הסרטן דרך מרתף הבניין, בשעות הערב, כשהמרכז סגור. הם עקרו את המסך מהקיר ונמלטו עם שללם.

המרכז הרפואי "שיבא" עושה כל שביכולתו על מנת להקל על המטופלים הצעירים, ובשיתוף עם תורמים ועמותות שונות ומתנדבים רבים, הפך את ביה"ח לילדים על שם ספרא, כמו גם את חדרי הטיפולים לילדים במחלקות השונות בביה"ח עצמו – לעולם מופלא וידידותי לילדים.

המשטרה ומחלקת הביטחון של בית החולים עושות מאמצים לאתר את הפורצים חסרי הלב. פרסום המקרה יוכל להועיל מאוד לנו ולילדים, שנותרו בלי טלוויזיה, ובלי חיוך.

http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=79542





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/7/2005 01:18 לינק ישיר 

צלמת100 זה לא ישי ווינר?????????????????
לפי מידע ולפי כל הכתבות בהייד פארק זה נראה שזה ישי ווינר?????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ונדליזם ביחידת ההקרנות לילדים חולי סרטן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext