בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כמעט אסון - סלע נזרק על נט"ן...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/7/2005 16:42 לינק ישיר 
כמעט אסון - סלע נזרק על נט"ן...
מצורף קובץ


בנס לא נגרם אסון - סלע נזרק לעבר ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום
(מתוך פורטל מד"א)

יידוי אבנים לעבר אמבולנסים הינם אירועים המתרחשים בד"כ באזורי יהודה שומרון ועזה על ידי פלשתינאים, אך היום (27.7.05) המקרה היה שונה. הפעם זה אירע בחיפה בשעת לילה מאוחרת.

בחצות הליל שבין שלישי לרביעי, ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום עשתה את דרכה מבית החולים רמב"ם אל עבר נקודת ההזנקה בעיר נשר. סמוך לגשר פז נשמע לפתע קול נפץ עז, חלון הנוסע נופץ ורסיסי זכוכית עפו לכל עבר. הפאראמדיק מאיר ואניש נפצע מהסלע אשר פגע בו בעוצמה בידו ומרסיסי הזכוכית אשר פגעו גם בפאראמדיק נעם נבון אשר ישב מאחור. מאיר הועבר לטיפול בבית החולים רמב"ם במצב קל כאשר הוא סובל מחבלה במרפק היד וחבלה באזור צלעות בית החזה.

הפאראמדיק מאיר ואניש סיפר: "עשינו את הדרך חזרה מבית החולים רמב"ם אל עבר נקודת ההזנקה בנשר שם אנו שוהים במהלך היום בין קריאה לקריאה. במהלך הנסיעה שוחחתי עם הפאראמדיק עדנאן שבאותה עת נהג ברכב ולפתע שמעתי "בום" חזק מאוד. לרגע לא הבנתי מה קורה, התכסתי כולי זכוכיות אשר הגיעו גם לפאראמדיק נועם נבון אשר ישב מאחור. ביקשתי מעדנאן שימשיך בנסיעה קצרה על מנת לצאת מהאזור המסוכן מכיוון שלא היה ברור ממה נפגענו. באותו רגע פשוט לא הבנו מה קרה. שעת לילה, אין תנועה בכביש, הכל מסביב שקט ופתאום קול נפץ אדיר. עדנאן המשיך בנסיעה קצרה קדימה על מנת להימלט מהמקום, מכיוון שלא היה לנו ברור מה קרה. בתחילה חשבתי שיורים עלינו, אך לאחר שעצרנו את הרכב, התגלה לנו את אשר אירע. סלע ענק נזרק אל עבר האמבולנס, פגע בחלון ובדלת ונפל אל המדרכה. הסלע פגע בי במרפק היד ובצלעות בית החזה. הרגשתי שאני לא יכול להזיז את היד וקשה לי לנשום בגלל המכה בצלעות. עדנאן אשר בנס לא נפגע, חש לטפל בי כאשר הוא מוודא שאף אחד אינו משליך עלינו עוד אבנים. הבנו שהפציעה יותר מורכבת ממה שחשבתי ועל כן התפנתי לבית החולים. אין ספק שהיה לנו מזל גדול. אני לא יודע מי זרק את הסלע והאם הוא התכוון לייעד אותו לאמבולנס. אני מתקשה להאמין שיצאנו מכך בשלום. רק לחשוב מה היה קורה לו הסלע היה פוגע בשמשה הקדמית של האמבולנס, היינו יכולים לאבד שליטה ולהתהפך", סיכם ואניש.

שמעון ביטון, מנהל מד"א אזור כרמל ציין, כי מיד לאחר המקרה הוגשה תלונה במשטרת ישראל ואנו תקווה שימצאו האשמים והם יועמדו לדין במהירות. האלימות אשר גואה בתקופה האחרונה אינה מבדילה בין האנשים והגיע הזמן לשים לזה סוף!. פגיעה באנשי רפואה אשר באים לסייע ולהציל חיים הינה חציית קו אדום, מתחילת השנה היינו עדים למספר רב של אירועי אלימות כנגד צוותי הרפואה של מגן דוד אדום, החל מתקיפות מילוליות ועד תקיפה פיזית. אין אנו יכולים לשתוק, אנו חייבים בתור אזרחים לקום ולהגיד דיי!!. למזלנו המקרה לא הסתיים באובדן, אך סנטימטרים בודדים והכל היה יכול להיות שונה.



בתמונה: מראה הנט"ן עם שברי החלון המנותץ



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2005 16:47 לינק ישיר 

יש גם תמונה של הנהג למה לא שמת?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2005 16:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנהג .......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2005 18:31 לינק ישיר 


אח"כ יגידו: מה העתקת? באיזו רשות? תכתוב מי צילם...
בשביל מה ובשביל מי זה חסר...
ממילא הנהג לא מוכר כאן באזורנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2005 19:22 לינק ישיר 

כשאני מקבל תמונות בדואר שלי פרטי זכותי לשים אותו בכל מקום בינתיים לא הורדתי תמונות משום מקום אלא ההפך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2005 21:48 לינק ישיר 

הוא ציין שזה נלקח מפורטל מד"א
מה הבעיה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2005 21:56 לינק ישיר 

לא יודע לגלוקוז יש בעיה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/7/2005 00:02 לינק ישיר 

רמת הגלוקוז שלו עלתה והוא באי שקט...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כמעט אסון - סלע נזרק על נט"ן...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext