פורום חובשים בכירים על-אזורי בטראומה
לתשומת לבכם!
ביום שלישי, כ"ו בתמוז (2 באגוסט 05), ייערך בתחנת מד"א תל-אביב פורום חובשים בכירים של אזורי דן, איילון וירקון.
תוכנית הכנס:
הרצאתו של ד"ר דגן שוורץ בנושא חידושים בטראומה.
הרצאתו של ד"ר דני סימון בנושא שת"פ מול בית החולים.
הצגת מקרים: קאסמים בשדרות, רכבת והולך הרגל - התוצאה, ותאונת דרכים.
מרתק ומסעיר - מלמד ומעשיר!
כ-ו-ל-ם מוזמנים!
|
|