שמעתם כבר? "דן 356 בדרך"...
מצורף קובץ
עד היום, הוא לא היה יכול לצאת לאירועים.
בפעמים שהוא היה 'נקלע' לכתובות השונים אליהם הוזנקו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, היה הוא מושיט את עזרתו הנחוצה והמקצועית.
אך היום זה כבר רשמי.
בוועדת הכוננים האחרונה, שהתקיימה בתחנת מד"א בר"ג, הועלתה בקשתו על שולחן הדיונים.
עברה עליו ועלינו תקופה קצרה של המתנה וציפיה, שהסתיימה עם הבשורה הטובה של קבלה ליחידת הכוננים של מד"א ומתנדבי "הצלה גוש-דן".
וכך זה נשמע:
> > > "דן 356 בדרך מרח' גניחובסקי" < < <
קבלו אותו את אמיתי מושקט הגדול...

|
|