בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ראיתי שרשום על האמבולנסים צוות צפון?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/8/2005 23:05 לינק ישיר 
ראיתי שרשום על האמבולנסים צוות צפון?

מזה שרשום על המכוניות צפת צפון ????תחליטו אתם צוות צפון או גוש דן




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2005 04:27 לינק ישיר 

זה כמה כוננים שגרים בצפון העיר אי שם בבני ברק והחליטו לקרוא לעצמם צוות צפון, אולי אפילו בשביל התחביב, המורל, או סתם ...
מה שחשוב זה לא עוד ארגון מתחרה כל שהוא

יש לך עוד שאלות ?????????????????????????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/8/2005 23:56 לינק ישיר 

תודה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ראיתי שרשום על האמבולנסים צוות צפון?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext