אגב, אני חבר חדש בפורום. חובש מתנדב וחבר בהצלה... אבל גם חקלאי - את התמונות צילמתי בעצמי ולא הורדתי מהאינטרנט. האם מישהו מזהה את הפרח היפה הזה? התשובה, בשם הקובץ...