בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

במד''א מדווחים על מספר שיא של תאונות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/8/2005 20:54 לינק ישיר 
במד''א מדווחים על מספר שיא של תאונות

48 שעות של אסונות


בן 30 נפצע קשה מפגיעת מטען באתר בנייה; אישה נפלה לקבר פתוח ונפצעה. וזוהי רק ההתחלה...
תופעה לא מוסברת: במד"א מדווחים כי בסוף השבוע האחרון נרשמה עלייה חריגה במספר הנפגעים מאסונות שונים שהתרחשו בארץ. הדבר התבטא אתמול בייחוד במקרי הטביעות הרבים שאירעו. העלייה נמשכה גם היום ואף החריפה.

אדם בשנות ה-30 לחייו נפצע אחר הצהריים באורח קשה' לאחר שמטען ברזל השתחרר ממנוף באתר בנייה סמוך לעיריית רמת השרון.

הנפגע שהה באתר לצורך עבודות בנייה. הוא עמד סמוך למנוף כשהמטען הכבד השתחרר ומחץ את פלג גופו התחתון. למקום הוזעקו צוותים של מד"א אזור ירקון, אשר איתרו את הנפגע והחלו להגיש לו סיוע רפואי ראשוני. לאחר הטיפול הראשוני, הוא הועבר לבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה.

למקום הגיעו גם צוותי משטרה שהחלו בבדיקת נסיבות האירוע. פרטי האירוע הועברו למשרד העבודה, שהחליט לפתוח בחקירה, ולבדוק חשד לרשלנות.

עלייה חדה במספר הנפגעים

בשעות הבוקר אישה נפצעה באורח קל לאחר שנפלה לתוך קבר פתוח בבית העלמין ירקון. האישה, שסבלה משברים בגופה, חולצה על ידי צוות מד"א ירקון ופונתה לבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה.

פועל בניין נוסף נפצע באורח בינוני עד קשה בשעות הבוקר לאחר שנפל מגובה רב באתר בנייה באלפי מנשה. גם הוא פונה על ידי צוות מד"א ירקון לבית החולים "בילינסון".

בשעות הצהריים נפצע גבר בן 30 באורח קשה מאוד, לאחר שהחליק ונפל מהקומה השלישית בבניין ברחוב השחר בהוד השרון. הוא פונה לבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה כשהוא סובל מפגיעות ראש.

בשעות אחר הצהריים נפלו שני פועלי בניין ממקום גבוה במושב מזור בשרון. הם פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים "בילינסון".

במד"א אומרים כי בהחלט מורגשת עלייה חריגה במספר הנפגעים מאסונות שונים ב-48 השעות האחרונות ומנהל מד"א אזור ירקון, גיל מושקוביץ' אף ציין כי החל מאתמול בלילה מורגשת עלייה חדה יותר.

"במד"א עוסקים בעובדות ואיני יכול לקשר את מספר הנפגעים באסונות הללו לט' באב. אבל אני בהחלט מסכים כי מדובר בתופעה חריגה", ציין מושקוביץ'.



http://www.nrg.co.il/online/1/ART/970/792.html




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 20:55 לינק ישיר 

הקדימו אותי!

אפשר למחוק.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > במד''א מדווחים על מספר שיא של תאונות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext